Čačak – Građani Čačka, Jagodine i Pirota biće u prilici da se upoznaju sa najnovijim tehnologijama i inovativnim uređajima,
kao i da besplatno poprave svoje LG televizore, monitore i kućne aparate koji su kupljeni nakon 1. januara 2019, čak i ako im je istekla garancija.
Kompanija LG Electronics pokreće kampanju „ŽIVOT JE LEP UZ LG – UVEK I SVUDA” koja će se održati sledeće nedelje u gradovima centralne i istočne Srbije. U nedelji od 20. do 26. maja, specijalan LG karavan će posetiti Čačak, Jagodinu i Pirot gde će građanima predstaviti nove proizvode i inovativne tehnologije koje olakšavaju svakodnevne aktivnosti i čine da život bude bolji i lepši!
Tokom trajanja kampanje, građani koji posete LG karavan moći će besplatno da poprave svoje LG televizore, monitore i kućne aparate koji su kupljeni nakon 1. januara 2019, čak i ako im je istekla garancija. U svakom od tri grada, LG karavan će zastati na jednoj od centralnih lokacija. U Čačku 20. i 21. maja ispred SC „Mladost“, u Jagodini 22. i 23. maja na gradskom trgu, i u Pirotu 24. i 25. maja ispred Puls Plaze.
Posetioci karavana će biti u prilici da među prvima u Srbiji vide i dožive nove, inovativne LG uređaje. Jedna od glavnih atrakcija će biti LG MOOD UP frižider koji je postao planetarno popularan, jer možete da ga povežete sa telefonom i puštate omiljene pesme dok se na vratima frižidera menjaju boje u ritmu muzike. Tu je i revolucionarni Washtower – mašina za pranje i sušenje veša u jednom uređaju. Pravi gejmeri će se obradovati OLED monitoru iz LG UltraGear serije koji imaju neverovatno brzo vreme odziva od svega 0,03ms, zbog čeka ih koriste profesionalni igrači širom sveta. Kompanija LG ima lidersku poziciju na tržištu televizora, upravo zahvaljujući OLED-u, impresivnoj tehnologiji prikaza koja dominira na svetskom tržištu već 11 godina. Posetioci karavana će premijerno videti novi G4 OLED televizor, poslednje čudo tehnike, koji sa pravom važi za jedan od najboljih televizora ikada napravljenih. Pored fascinantnih LG uređaja, posetioce očekuju i drugi interaktivni sadržaji, kao i brojna iznenađenja.
„Kampanja ŽIVOT JE LEP UZ LG – UVEK I SVUDA želi da dočara kako izgleda jedan moderan i inovativan način života. Predstavljanjem najnovijih proizvoda za različite namene, pokazaćemo kako pametne tehnologije pomažu korisnicima da uštede vreme i energiju prilikom obavljanja svakodnevnih kućnih ili poslovnih obaveza. Radujemo se što ćemo upoznati brojne sadašnje i buduće korisnike koji su nam oduvek bili najveća inspiracija da nalazimo nove načine kako da koristimo tehnološke inovacije da život učinimo lakšim i lepšim“, rekao je Radovan Jovanović, menadžer za servisne mreže.
Tim stručnjaka kompanije LG pokazaće najnovije proizvode posetiocima i dočarati im različite funkcije i karakteristike preko interaktivnih ekrana, uz personalizovane preporuke na osnovu njihovih individualnih potreba i preferencija. Kroz personalizovani pristup, svaki posetilac će imati detaljan uvid i razumevanje pametnih tehnologija, te biti u mogućnosti da isproba neki od uređaja i uveri se u njihovu efikasnost i praktičnost.
Više o kampanji, kao i mogućnosti popravke uređaja možete saznati OVDE.
GZS/VESTINET