Digitalizacija usluga je postala nezamenjiv deo poslovanja svih kompanija u vremenu u kojem živimo kada sve dobija elektronsku formu, kada svaki segment života postaje znatno brži, ali i informatički izazovniji.
I „Elektroprivreda Srbije“ je unapredila svoje poslovanje i uvela digitalne usluge, a već dve godine kupci koriste portal i aplikaciju „EPS Uvid u račun“, kao i elektronski račun – rekla je Katarina Andrejević, izvršna direktorka za IT i digitalizaciju u EPS,
na konferenciji „Energy up“.
Foto: Danilo Mijatović
– Građani su prepoznali benefite digitalnih usluga EPS i elektronski račun za električnu energiju koristi 300.000 ljudi. Račun stiže na mejl odmah po formiranju na osnovu podataka o potrošnji, nema čekanja, sve je jednostavno i brzo.
Ona je na panelu „Energetski sistem nove generacije“ objasnila da je digitalizacija važna za budućnost kompanije i energetskog sektora u celini, jer na taj način EPS postaje dostupniji, transparentniji i bliži kupcima.
– SAP biling sistem uveden je za sva područja garantovanog snabdevanja i kupce proizvođače, a u toku je implementacija za kupce na komercijalnom snabdevanju. Nastavićemo sa unapređenjima postojećih usluga, ali i sa uvođenjem novih
digitalnih servisa kako se bude razvijalo tržište – rekla je Andrejević